LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Lexxx - 22 mars 2012 19:30

Hur långt skulle du gå för kärleken? Inte bara den man har ett flicka-pojke eller ett likande förhållande, utan även din familj, hade du gått gmo, eld och vatten för dem? Skulle du verkligen kunna offra allt, precis allt, för den du älskar? Kan du ge dina ögon eller mer, ditt liv?

(Oj, lite många frågor, ni får ursäkta!)


De här har jag tänkt på idag. Ja förutom alla tankar om praktiken. 


Jag hade velat ge allt jag har och lite till till den jag verkligen älskade. Men jag är som person som inte kan ge allt även om jag försöker. Jag har försökt att bättra mig och försökt att säga till dem personerna som faktiskt betyder något för mig hur mycket de betyder. Men jag har lättare att skiva ner det jag känner på papper. Det är mitt sätt att visa att en person betyder något.

Hur gör ni för att bevisa eran kärlek?


Jag vet personer som hela tiden måste ha bekräftelse av den de är tillsammans med. Att denne verkligen känner som den andre gör. De måste säga att de älskar varandra för annars kanske de slutar älska varandra. För mig är det lite idioti att alltid behöva säga dessa orden var eller varannan timme. Visst om man säger hej då eller om den andre ska åka någon stans.Jag tycker att det är för vackra ord för att slösa bort med hela tiden. Typ som att alltid säga förlåt, tillslut kommer man tröttna på orden och de får mindre betydelse. Kanske lite dåligt förslag , men ni förstår nog.


Det var nog allt för nu. Ha det!


//LexX

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards