LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Lexxx - 18 mars 2012 22:51

Nu säger jag god natt för i morgon ska jag börja min första veckas praktik för att få avsluta min sista praktik inom det yrket jag läser till.  


Jag hoppas att jag kommer att orka blogga när jag kommer hem om dagarna, men jag lovar inget, så bli inte förvånade om det blir lite mindre inlägg.


God natt på er! Och ha det  



//LexX 

Av Lexxx - 18 mars 2012 17:03

  • Säga att jag verkligen vet vad kärlek är.
  • Följa idiotiska regler i ett förhållande.
  • Bryta mina egna "regler" inom en relation, om den inte "regeln" är ytlig.







Jag är i en grå zoon. Jag funderar över val jag gjorde igår. Jag funderar över dessa val för ena stunden var de rätt val, andra inte. Men har man kommit överrens om något så ska man inte låta känslor komma emellan det man kommit överrens om, eller hur?

En riktigt grå zoon ....

Har ni någon gång känt på er att ni vet exakt vad som ska hända inom en viss tid? Jag har förutsätt en händelse under denna dag och vetat exakt att jag skulle få vetskap om att detta skulle hända precis nu. Så varför är jag förvånad? Jo för att jag är en optimistisk Pessimist.

Saken är den, jag gjorde något igår som har med de tidigare skrifterna att göra. Jag ångrar det verkligen inte, för enligt mig gör man sina misstag eller succéer genom att testa eller göra handling, men när det kommer till kritan så vet jag inte va jag vill.

Jag på står att jag inte vill ha en riktig relation, vilket detta verkligen inte är. Inte för att jag är rädd för att bli sviken eller något sådant, mer för att jag inte vill ha det där dramat. Ändå har jag lyckats orsakar mer drama för att få känna något igen. Jag har försökt att inte känna något för någon. Jag ville ha det okomplicerat, men varför känns det då som att hela världen kommer att explodera inom en tidsram av 5 timmar? Ja, lite galen är jag, jag vet.

Ni som känner igen er, gör misstaget för att känna känslan av att inte veta vad du känner, förvänta dig inget, tänk inget. Bara gör!

Don't be a thinker, be a Doer.

Det var allt för nu, Ha det så länge!

//LexX


Av Lexxx - 18 mars 2012 08:46

Det finns mycket vackert här i världen. Bland annat Fåglar, bilar och blommor. Men något som jag själv kan tycka är vacker är när någon talar. Eller mer specifikt, ljudet när vissa talar. Beroendet är vilken ton de har. Ex. En riktigt grov Göteborgare. Det är helt underbart att bara sitta och lyssna när dessa personer talar. Men att fejka det är som att dra naglar mot en svart tavla.

Det absolut vackraste är när en brittisk människa talar. Jag vill bara smälta! Haha .


Vad tycker ni är vackert att lyssna på, eller kanske mer specifikt, vilken dialekt?


Ha det!

//LexX 

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards