LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Direktlänk till inlägg 27 april 2014

En syster till nöd till en broders problem & Otrohet...

Av Lexxx - 27 april 2014 20:12

"Definiera ordet otrogen" Ja, vi alla ser nog den punkten på olika sätt. Det har jag säkert sagt tidigare, men jag tror inte på otrohet och när det har begåtts att man kan gå vidare i ett förhållande. Sen är ju frågan på vilken "grad" man är otrogen på. Jag vet inte hur ni ser på det, men en vänskaplig kram lär väl inte vara otrohet? Eller går gränsen redan där?


För min del finns det tre saker man kan göra för att räknas för otrohet för min del.


1. Kyssar - Som i filmen Pretty Woman, en kyssar för mig är för intimt för att inte känna kemi. Och då menar jag inte som i en enkel puss på munnen, mer som i tunga eller "heta kyssar".


2. Sex- Ja är ni nu inte i ett öppet förhållande så tycker jag helt enkelt att sex mellan den som du är med. okej tolka mig inte fel, men att ligga runt, är det så klassigt?


3.Känslor- Nu kommer jag ta mig själv som ex. För att jag är som många andra, lever inte som jag lär. Ni har kanske har kollen på att jag blev betuttad i AC innan det tog slut mellan mig och den andre killen som var väldigt speciell. Jag har med andra ord varit otrogen, men mer känslomässigt otrogen.


Där emot är jag storasyster till en ung man (Skitunge) som hade en tjej i ett halvår och under en helg eller snarare en kväll ligger han runt med tre tjejer på en fest. Stolpskottet bejakar sig om att han inte ville vara med sin tjej - MEN FÖR GUDSKULL, GÖR SLUT! Han berättade för sin dåvarande tjej, hon grät självklart och var ganska förstörd men hon förlät och sa att hon ville ha honom. Vad tycker du om det? När han hade legat med henne några gånger fick han nog och sa ifrån och fick slut på det.


Några veckor efter åker Skitungens ex i en bil med en ny kille och han bejakar sig över det till mig, skärpning! Du kan väl ta det som en man om du ska behandla tjejer så?! Enligt AC´s åsikt är det riktigt oförlåtligt och fördjävligt och han förstår inte alls hur hon kunde förlåta från första början, men kärleken är väl blind? Det enda som är förståeligt enligt honom är att om han ändå legat med en tjej innan kan han ju lika gärna ligga med två till under samma kväll. - Killogik antar jag?


Det var allt för nu! Ta hand om er och snälla. Gör slut innan ni ligger med andra om ni inte har ett öppet förhållande... //LexXx

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexxx - 30 september 2014 23:22

Hej till på dig som läser denna blogg! Nu är jag tillbaka men byter blogg p.g.a mycket ny miljö och vill helt enkelt byta allt jag haft och se nya möjligheter! Ni finner mig nu på www.nattstad.se/Lexxx Tack för att ni följt mig!! Med vanliga Häls...

Av Lexxx - 26 april 2014 14:18

Jag vet att jag kommer och går. Jag vet att jag är mer iväg än här och nu och jag ber som vanligt om ursäkt för det.   Mitt liv har tagit en vändning, till hösten ska jag förhoppningsvis flyttar jag från landet till lite en lite större stad d...

Av Lexxx - 5 december 2013 09:30

Stressig . Det vill jag säga att vill jag påstå att världen är . Mina månar är oftast de samma , jag börjar inte för ens vid halv elva men är i stan vid 9 för mina bussar slutar gå vid 8 på morgonen . Därför hamnar jag alltid på en bänk mitt på centr...

Av Lexxx - 4 december 2013 09:06

Kan man någonsin kalla sig rik om man jämför med alla politiker och människor med alla dessa höga inkomster ? Den högsta summan pengar jag har haft på mitt konto har varit runt 20.000, men vad är det jämför med millioner ? Personligen är jag in...

Av Lexxx - 3 december 2013 16:08

Okej , när vet vi egentligen vad vi vill med våra liv ? Visst det finns kanske drömmar och tripper som vi kanske vill göra , men när vi verkligen vill ha något som varar hela livet , hur vet vi att vi verkligen vill ha det och inte tröttnar ? Jag...

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards