LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Lexxx - 21 mars 2012 21:56

God kväll !


Nu har förlovningar förföljt mig i 3 dagar. Här om dagen fick jag reda på att min foster "syster" varit förlovad ett tag, men bröt förlovningen. Idag fick jag reda på att en nära vän skulle förlova sig idag. Och vem umgås jag inte med mer eller minde med nu för tiden ? Jo en som jag en gång var förlovad med . (Inte Mr. X).  


Med denna vetenskap, om denna förlovning, har mina tankar börjat gå. Är det verkligen en bra idé att förlova sig när man är ganska ung? Jag kan tycka att det är en vacker gest och bevis på sin kärlek, men är det inte lite för långt att gå och förlova sig?


Svaret på vad jag inte ännu har gjort är (trumvirvel) :

XBrutit benet på grund av att ha halkat på en innebandyboll.


Men seriöst, är det en vacker gest med att förlova sig eller är det överdrivet att förlova sig runt 18 - 19 årsålder?


Det var allt för ikväll! Ha det


//LexX

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards