LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Lexxx - 24 mars 2012 22:00

Har ni tänkt på att de flesta kan tycka att killar/män kan vara mer "sexuellt" intresserad en de flesta tjejer. Men det behöver inte betyda att vi tjejer är mindre sexuellt intresserade! Jag vet dock inte så många tjejer som behöver sex ofta, de vill hellre mysa och kramas. Självklart vet jag tjejer som behöver sex mer än de nästan behöver vätska.


Det är inte ofta man får höra killar  säga att de inte behöver sex. Men när de killarna väl dyker upp så har de antingen inte upplevt denna "vackra" sak. Om de redan har haft sex men ändå inte har ett behov av det så har jag hört att några kan tycka att de är konstigt. Jag kan så klart hålla med dem som tycker att det är konstigt när en kille inte är så intresserad av sex, men förstår samtidigt att vissa föredrar det mindre än andra, det är ju bara så.


Om vi ska dra min personliga åsikt, utan att överdriva så gillar jag mer eller mindre sex riktigt mycket! Men det är ju inte så att ett förhållande för mig bara byggs upp på grund av sex. Kemi och "lust" är dock en väldigt bra blandning. Men för att kunna ha något seriöst förhållande ska man både kunna skratta, gråta, bråka, lösa konflikter och ha sex. 


Lite rätt har jag väl  


Det var allt för nu, ha det!


//LexX 

Av Lexxx - 24 mars 2012 10:45

Refrängen i en låt är viktigt för mig.Om den är kort blir den för tjatig. Är den för lång minns man inte ens de 4 första orden eller så minns man dem men vänder på dem. (Jag vet inte riktigt  vart jag vill komma) Texten i refrängen ska även vara lite betydelsefull för den känslan man har. 


Jo jag vill få fram hur bra vissa låtar är ex. 


Bryan Adams - When you gone

The Fray - How to save a life

                  och

Parachute - The mess I made


Jag är nog lite "on a drak place" med in musik idag. Men en låt som jag verkligen blivit glad av de senaste dagarna har varit 

Train - If It's Love



Jag avslutar snart mina riktiga skolår, jag tar studenten och blir då "vuxen", eller vad man nu kan kalla det. En fundering jag hade var att hålla ett tal. Inte för att jag vet vad jag sa säga, men jag vill säga några ord och ja, få det att bli fint. Ni kanske får ett smakprov en dag :) 


Det var allt för nu ha det!

//LexX

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards