LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Lexxx - 17 mars 2012 22:24

Sömn är det bästa som finns. Sömn, mat och dryck. Och såklart sex, men det är nästan självklart för vissa. Dock är jag själv riktigt dålig på att ta vara på tid så att jag får tillräckligt med sömn. Jag somnade halv 4 i natt för jag smsade med Person X och letade efter bra musik så att jag kunde somna(ödets ironi, vara vaken för att somna?). en gick jag upp halv nio för att planera min träff med Person innan jag skulle träffa min underbaraste Em. Men istället för att mötas upp på något café eller resturabg så ville jag ta eb promenad, Person X gick med på detta och joggade till mötesplatsen som jag hade gått runt i nästa en 40 minuter ensam. Det slutade med att jag kom 2 timmar sent till Em för att vi villa runt oss i skogen! Utmattad är jag men det var skönt med frisk luft med tanke på att jag antagligen inte kommer kliva ur rummet på hela dagen i morgon för att skriva en hemuppgift.


Många jag mött är sådana som kan vara uppe i två dagar och även må bra. Så egentligen kan jag inte klaga, men trött är jag och det är ett faktum.


Men jag vill påpeka att ni som är som jag och inte lägger tid på sömnen, skyll er själva 

Nu ska jag fortsätta att kolla (och kanske somna till) serier som Criminal Minds och How I Met Your Mother.

Dessa serier är topp 3 och 4 på min serie lista om ni ville veta.


God natt om jag somnar för det är stor risk för det! Ha det

//LexX

Av Lexxx - 17 mars 2012 10:32

Tänk om man fick höra det? Vad hade du svarat?


Jag skulle bli målös och inte kunnat säga något. Jag har dock aldrig sagt det till någon och om jag minns rätt har jag nog aldrig hört det sägas till mig heller. Men för mig bevisar dessa ord att man verkligen gilla någon.



Om man en gång går ifrån en person så förväntar man sig samma sak om man testar att vara med denna personen igen. Och det är väl ingen bra framtid med en som bara går ifrån en när det blir för tufft? Eller?


Förälskelsen gör en blind, men att verkligen älska någon gör en stark.



Haha, jag vet att jag ger dubbla budskap om vad jag tycker om kärlek och förhållanden. Eller kanske jag verkar som en obotlig romantiker ? Jag hör ofta hur vi människor vill förneka att vi är obotliga romantiker, men de är sant, innerst inne så vill många bara ha en speciell person vid sin sida och bara få vara.

Självklart finns det en massa som bara vill vara ensamma och jag kan förstå dem, förhållanden är svåra och man måste kämpa, men är det inte lite utav det som får en att känna de där adrenalin kickarna?


Jag Älskar att bry mig om andras förhållande. Jag var så insatt i ett förhållande att det blev illa- om tur var gick de olika vägar. Nu ska jag föröka hålla mig till mina egna relationer och försöka få något invecklat själv, för trots allt, så är det skönt att ha någon som bara finns där.


Här kommer en mening från låten "Perfect For Me" Med den fantastiska sångaren Ron Pope.


"And I know you too well to say that you're perfect
But you'll see, oh my sweet love, you're perfect for me"


Det var allt för nu, ha det!


//LexX


Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards