LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Direktlänk till inlägg 3 december 2013

För att leva måste man våga och för att våga måste man kunna släppa taget!

Av Lexxx - 3 december 2013 16:08

Okej , när vet vi egentligen vad vi vill med våra liv ? Visst det finns kanske drömmar och tripper som vi kanske vill göra , men när vi verkligen vill ha något som varar hela livet , hur vet vi att vi verkligen vill ha det och inte tröttnar ?

Jag är en vane person samtidigt som jag gillar att ha vissa förändringar . Jag älskar mitt jobb och hade inte velat byta ut det , men måste , för att kunna flytta någon gång i mitt liv och verkligen börja leva det . Jag gillar att träffa nytt folk för att se hur olika människor är från person till person . Och till sist : Killar jag verkligen fastnat för håller jag hårt i.

Jag har hamnat i ett läge där jag måste vidareutbilda mig och öppna nya dörrar för att starta mitt liv. Dock har det här läget varit i ett bra tag och jag borde ha slutat skuta upp tiden . Jag har varit lat , jag har sagt att jag ska göra det här gång på gång , men nu är jag villig att faktiskt söka till en skola och läsa till (hör och häpna )undersköterska .

Jag vill jobba som det dels för att jag älskar att ha kontakt med människor och dels för att det alltid behövs . Nej det kanske inte är den bästa lönen men det är bättre än vad jag har .

Har det någonsin slagit er att ni står i ett vägskäl i livet och inte vet hur ni ska gå tillväga och ingen annan vet Heller ? Jag har varit där och jag är på väg mot rätt håll .

Det var allt för nu ! Hoppas ni trivs med era liv , hur komplicerat ni än har det !

//lexxx

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexxx - 30 september 2014 23:22

Hej till på dig som läser denna blogg! Nu är jag tillbaka men byter blogg p.g.a mycket ny miljö och vill helt enkelt byta allt jag haft och se nya möjligheter! Ni finner mig nu på www.nattstad.se/Lexxx Tack för att ni följt mig!! Med vanliga Häls...

Av Lexxx - 27 april 2014 20:12

"Definiera ordet otrogen" Ja, vi alla ser nog den punkten på olika sätt. Det har jag säkert sagt tidigare, men jag tror inte på otrohet och när det har begåtts att man kan gå vidare i ett förhållande. Sen är ju frågan på vilken "grad" man är otrogen ...

Av Lexxx - 26 april 2014 14:18

Jag vet att jag kommer och går. Jag vet att jag är mer iväg än här och nu och jag ber som vanligt om ursäkt för det.   Mitt liv har tagit en vändning, till hösten ska jag förhoppningsvis flyttar jag från landet till lite en lite större stad d...

Av Lexxx - 5 december 2013 09:30

Stressig . Det vill jag säga att vill jag påstå att världen är . Mina månar är oftast de samma , jag börjar inte för ens vid halv elva men är i stan vid 9 för mina bussar slutar gå vid 8 på morgonen . Därför hamnar jag alltid på en bänk mitt på centr...

Av Lexxx - 4 december 2013 09:06

Kan man någonsin kalla sig rik om man jämför med alla politiker och människor med alla dessa höga inkomster ? Den högsta summan pengar jag har haft på mitt konto har varit runt 20.000, men vad är det jämför med millioner ? Personligen är jag in...

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Skapa flashcards