LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Lexxx - 15 mars 2012 23:29

Ja, ni ser ju rubriken. Vi båda vet hur illa det kan vara.att starta en Kk relation men på samma gång hur skönt det kan vara att inte behöva vara i ett riktigt förhållande. Vi vet hur det kan hända när man har ett ex, man kan vara väldigt bar vän med dem eller också riktigt hata dem.Båda två kan vara så enkla men ändå så sjukt komplicerade. Det är vad man gör det till, eller vad säger du?


Men om man tycker att ett ex är jobbigt att handskas med, och att man tycker att Kk´s är för...invecklat, då ska man inte vara kk med sitt ex och ens fundera om man ha en framtid där. Eller har jag inte lite rätt?

Jag har hört några som klarar av att ha kks. Några som är bästa vänner med sina ex, men det är få tal som har en riktig sexrelation utan "löften"och utan trassel. Jag tror att det kan fungera om båda verkligen inte vill ha ett riktigt förhållande. Men kan det fungera i längden? Och tänk om en av dem ändå får en "framtids känsla" för den andre?! Vad ska man göra?


Det var allt för idag! God natt och ha det gött!


//LexX

Av Lexxx - 15 mars 2012 19:58

Nu är jag tillbaka efter en ganska hyfsad semester med två av mina när vänner!

Hoppas ni har kunnat vänta på mina åsikter och skrifter. Även om jag kan klaga för mycket ibland, men jag säger det jag har i tankarna 


Nu vill jag "diskutera" om besserwissrar som finns här i världen. en sak jag vill få klart är följande tre saker.

1. Ni är inte bäst, ni kanske är bättre på vissa saker som matte eller religion eller kanske stavning, men när ni kommer ut i verkligheten är ni nog inte så säkra på vad som ska göras. 


2. Klaga inte på att vissa inte fattar saker lika fort som ni gör, för vissa har lite trögare hjärtceller än andra, och bara för att ni tänker längre kanske ni inte gör själva handlingen i den minut som det behövs.


3. Ja det är bra att ha någon som är säker på att de vet vad de gör, men om inte dem som inte kan saker och ting så bra, låt dem testa så att de lär sig? Det kan vara lättare att lära sig genom att handla än att läsa om det.



Det kan verkligen vara bra att ha en som vet mycket, men för det betyder det inte att den ska kunna kolla ned på dem som förstår mindre eller inte förstår på en gång.  Ja det är verkligen bra att ha någon man kan lära sig av men att börja klaga på en för att man gör olika är fel, enligt mig. Världen är verkligen inte svart och vit, den är som färg cirkeln. rund!



 En annan sak jag kom och tänka på under mina sju timmar i bilen var att om folk tyckte att bloggare har bloggar bara för att vi måste tänka till långt innan vi kan skriva något vettigt. För det tror inte jag. Vi skriver väl vad vi har i tankarna och vissa om sina liv. Fick bara den kommentaren av en av mina vänner. Denne tycker inte om bloggare ocg vet inte att jag är det, men jag tror inte att denna har läst en enda blogg. Med andra ord har denne inte något att säga till om!


Det var alla för nu! Ha det.

//LexX

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards