LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Lexxx - 16 mars 2012 23:35

Nej god natt på er ! Nu ska jag spendera mina timmar på att smsa med Mr.X och Person X. För många x... !


Ha det !

//LexX

Av Lexxx - 16 mars 2012 21:36

Naiv men snäll är två ganska vanliga ord jag har fått höra om mig själv i många tillfällen. Jag kom på mig själv under eftermiddagen under mitt möte att jag inte kunde släppa tanken om det ämnet jag skrev igår om. Jag vill påpeka det att det är lätt att falla tillbaka till en man en gång hade så starka känslor för. Även om man intalar sig själv att det aldrig kommer att hända, att det förflutna är det förflutna och det kommer alltid att vara så. Men man vet om att det var en trygghet där. De flesta vet att det är lätt att bara gå tillbaka till den tryggheten an hade. Men, för att gå vidare och för att växa, måste man släppa trygghetszonen någon gång. Dock är faktiskt inte lättare sagt än gjort. Man behöver tid, vilket vi nästan aldrig har, eller hur?

Och om sanningen ska fram och för att visa lite mer av mitt "privata" så tror jag att jag är mellan att fall tillbaka till trygghetszonen. Men jag ska inte låta känslorna ta över. Tro mig, det bästa är att ha en viljestyrka !


På senaste tiden börjar jag låta som de flesta bloggare som skriver om sig själva, vilket jag egentligen inte hade lust med så mycket, men det är väl så det blir. Och jag säger inte att det är dåligt ,det var bara inte mina planer  


Jag hann se den fantastiskt roliga filmen Dödligt Vapen III idag. Måste bara visa den vackraste meningen jag är förälskad i förtillfället, scenen är när den vackra Rene Russo ligger på båren och Mel Gibsson säger följande ;

"You are supposed to grow old with someone, not because of someone."

Vackert!


Nu ska jag kolla BB och skratta lite! Ha det så länge!

//LexX 

Av Lexxx - 16 mars 2012 10:15

Är just nu sen till mitt möte jag har idag. Får bli mer bloggande ikväll om jag hinner. 


Men här är en liten tankbeställare innan jag går ;


'varför tar man god tid på sig att ta det lugnt när man vet att man stressar till slut ändå?


Ha det gött

//LexX 

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards