LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Hur tolkar man detta då? Och till er GRISAR!

Av Lexxx - 27 mars 2012 20:27

Hur ska man tolka meningen ; Du är nog den största Grisen av de flesta Grisarna jag mött!

Ja, jag har varit "Grisig".  Ja, jag har haft riktigt starka känslor för en person men jag varnar alltid personer jag möter om att jag drar mig gärna till drama och att jag har svårt för det där med känslor. Jag har tappat känslor, jag är ju förbövelen människa! Men varför är jag en Gris när jag är ärlig mot en person om vad jag känner när jag inte ens vet vad jag känner.


Jag kan inte vara den ende som säger meningen "Jag vet inte" ofta, jag menar, vet man inte så vet man inte. Och bara för att man inte vet så behöver det ju inte betyda tex. Nej jag känner inte för det just nu  Eller, Ja vi kör på det!

Bara för att jag inte kan säga exakt vad jag tänker och tycker alla gånger och slutar att riktigt kommunicera vid vissa tillfällen. Men uppenbarligen så är man en Gris när man inte riktigt säker på vad man känner.


Men jag kan erkänna att jag varit Grisig när jag sagt att jag känner en känsla men sedan tolkat fel vid den känslan men inte sagt något mer om det. (känslan är nog kärlek, men jag är inte säker). Jag vet aldrig vad jag känner när det gäller det där med kärlek, visst har jag varit kär och vet känslan, men jag kan inte ta att en person är kär i mig tillbaka. Jag vet, det är ju vitsen med kärlek att man ska ha någon som är lika kär tillbaka. Men nej, jag dar mig till dem jag antingen de som är för invecklade eller för de som inte är intresserad av mig. ( Buhu, NOT).


(Hoppas jag inte var för förvirrande)


Men för resten av er GRISIGA GRISAR, säg vad ni känner på riktigt istället för att låtsas om att ni inte känner något alls!

Det var allt för nu, ha det!


//LexX


 
 
sofia

sofia

28 mars 2012 07:33

Tycker jag absolut du ska göra de är super gott=)

http://ziffia.bloggplatsen.se

Lexxx

28 mars 2012 20:03

:-D det ska jag då :)

 
Ebba

Ebba

28 mars 2012 15:33

Jag har just nu en tävling på min blogg! Du får chansen att vinna valfri earcuff från hope design!
För att komma direkt till tävlingen: http://ebbalind.devote.se/blogs/18313549/vinn-valfri-earcuff.htm

Jag hoppas verkligen du är med och deltar snygging!

http://www.ebbalind.devote.se

Lexxx

28 mars 2012 20:04

Tack för erbjudandet :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexxx - 30 september 2014 23:22

Hej till på dig som läser denna blogg! Nu är jag tillbaka men byter blogg p.g.a mycket ny miljö och vill helt enkelt byta allt jag haft och se nya möjligheter! Ni finner mig nu på www.nattstad.se/Lexxx Tack för att ni följt mig!! Med vanliga Häls...

Av Lexxx - 27 april 2014 20:12

"Definiera ordet otrogen" Ja, vi alla ser nog den punkten på olika sätt. Det har jag säkert sagt tidigare, men jag tror inte på otrohet och när det har begåtts att man kan gå vidare i ett förhållande. Sen är ju frågan på vilken "grad" man är otrogen ...

Av Lexxx - 26 april 2014 14:18

Jag vet att jag kommer och går. Jag vet att jag är mer iväg än här och nu och jag ber som vanligt om ursäkt för det.   Mitt liv har tagit en vändning, till hösten ska jag förhoppningsvis flyttar jag från landet till lite en lite större stad d...

Av Lexxx - 5 december 2013 09:30

Stressig . Det vill jag säga att vill jag påstå att världen är . Mina månar är oftast de samma , jag börjar inte för ens vid halv elva men är i stan vid 9 för mina bussar slutar gå vid 8 på morgonen . Därför hamnar jag alltid på en bänk mitt på centr...

Av Lexxx - 4 december 2013 09:06

Kan man någonsin kalla sig rik om man jämför med alla politiker och människor med alla dessa höga inkomster ? Den högsta summan pengar jag har haft på mitt konto har varit runt 20.000, men vad är det jämför med millioner ? Personligen är jag in...

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards