LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Lexxx - 24 februari 2012 21:43

Check listan!


  • Blivit väckt med en kaffe kopp och lite små tjafs
  • Promenerat och sa hej då till Mr. X
  • Tänkt på att det finns ofantligt vackra människor som vandrar runt över allt
  • Hämtat ut Passet
  • Mötte en kompis och käkade glass i den härliga solen
  • I väntanstider blev jag kysst på kinden av en konstig men trevlig mänsiska
  • Blivit av med sushi-oskulden under mitt möte
  • Och nu i väntans tider ska jag spendera min lediga tid här vid datorn och vid TV:n med BB och en kopp kaffe… Eller är det te?
Fortsatt trevlig kväll! kanske tittar in en snabbis sedan , ha det!
//LexX

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards