LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Lexxx - 2 februari 2012 19:33

Nu sitter jag här vid datorn och är lite smått uttråkad, så för att hitta på något roligt eller ett hitta ett tidsfördriv kolla har jag kollat efter något kul program på TV3 Play, och vad hittar man? Något program som handlar om att 12 tjejer lurar sina pojkvänner att de har skickats till en tävling om vem som är "Sveriges skönaste snubbe", men i själva verket har de skickat sina pojkvänner till "Värsta pojkvänsakademin". Det finns bara en som kan ta "examen" och denne får en ganska hög summa med pengar... Så klart!


Mina första uppfattning av detta program var : "Om ni tjejer nu är så sjukt trötta på era pojkvänner, varför kan ni bara inte lämna dem? Det är väl bättre att vara ärlig än att hålla på med spel, och minst sagt när det handlar om en ganska hög summa pengar!" Sen kom tanken , när killarna får reda på att de har blivit luade, : "om ni nu blir så sjukt arga , lämna denna tjej som utsatt er för något ni inte vill." och jag menar det finns en psykolog med i programmet, varför kan ni inte söka upp en utanför detta program om det är det ni behöver? Nej, det är inte gratis, men om ni är villiga att söka in till ett sånt här program och visa varje personliga detalj i ert förhållande , är det inte lite mer vettigare att behålla sitt privata för sig själv?


Men jag kan inte klaga helt för jag fastnade för programmet(vilket jag tror de flesta kanske gör för att jag menar, vem fastnar inte för realityshower om man gilla när folk gör bort sig?) Och det är inte det värsta programmet jag har sett. Men varför inte kolla inte det själva och skriv gärna tillbaka om vad ni tyckte! Programmet finns på TV3 Play och heter Värsta pojkvänsakademin.


Ha det gött !!!


//LexX


 

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards