LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Lexxx - 22 februari 2012 22:24

Jag har blivit slagen. Jag har blivit tillsagd att jag är kass. Jag har somnat i en trappuppgång flertals gånger. Jag har inte orkat vara kvar. Jag har inte velat göra något åt mina problem. Jag har frågat Gud varje dag vad han egentligen vill med mig. Jag har klandrat andra för mina egna misstag.


Jag har vänt andra kinden till. Jag har hittat ett hem. Jag har hittat livsglädjen. Jag försöker arbeta varje dag med mina problem. Jag tror på en Gud som finns överallt och finns där för alla, men han kan inte lösa sånt jag kan klara själv. Jag har tagit tag i det jag vet som är mitt fel och insett att jag är en stor faktor i resultatet. Jag har insett att det jag gör påverkar andra och att de påverkar mig.


Jag lever i nuet. Gör du?


//LexX

Av Lexxx - 22 februari 2012 21:25

Ni har ju antagligen redan hört låten "Äcklig" med Ansiktet.

En av mina nära vänner fick för sig att jag skulle få denna låt i huvudet, tror denne lyckas? SÅ KLART! Men jag botar denna låt med "Vem bryr sig " med Broshan ur albumet D5E. Den kan jag med rak rygg säga att den är väldigt bra! SÅ om ni får för er att lyssna på denne låt, lyssna på verserna.


Ni kanske minns det jag skrev sist (annars kan ni ju skrolla ned ett snäpp) där jag berättade lite om en person känner mig ganska väl. Denna person har alltid väckt mig och det är jag evigt tacksam för. Dess värre fungerar inte Knackningar på dörren på mig. Mobil alarm funkar inte till väckning ofta heller. Men fy för knackning på fönster. Jag trodde min vän var ett spöke när jag en morgon stod halvt vaken för att se om det var en fågel som hade fel i huvudet. Men det var bara min vän. Så när jag drar bort gardinen och får se denne snälla person så skrek jag högt och det gör min vän med. Minen var bäst! Och efter rädsla kommer skratt, enligt mig då.


Vad gör man inte för en vän? Väcker en för att själv bli skrämd kallar jag en lite bra, eller hur !

Så ta vara på vänner, även om man inte alltid kan lita på dem.


Ha det!

//LexX

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards