LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Lexxx - 17 februari 2012 09:36

Du som läser mina inlägg, förstå inte fel, jag är inte så här "dark and twisty" i verkligheten. Jag har blivit kallad för den gladaste personen de mött. Jag älskar att få människor att Le. Men alla har nog en sida de visar och en sida som ingen riktigt vet om, så här på min blogg visar jag den "mörka" sidan, eller sanningen som jag vill ska fram.


Jaha, vad vill jag få fram idag? Jo, visst är det hemskt när ett förhållande tar slut?! Kanske inte om båda känner att det inte riktigt funkar. Men jag menar, ser man inte att det är väntat, att man är den personen som blir lämnad så sär det hemskt. Men det är ju värre om man är den personen som vill ut ur relationen, det är varken rätt för den man är med att få den att tro att det är äkta, men så går den andre och vill ut ur det hela.


Ja det var allt för nu, ha det bra!

//LexX

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards