LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Lexxx - 14 februari 2012 09:53


Jag är inget stort fan av Alla <3 Dag

Jo för det är jobbigt att visa sin uppskattning varje dag. Man kan det inte, så det är bra med en dag...


Men bara för att hylla denna dag har jag tänkt ut 3 dikter. En till av dem är till en vän.



Det bästa med dig.

Det bästa med dig är att du kan får mig på topp.

När vädret är uselt och allting är grått.

Det bästa med dig är att du ser mig som jag är.

Att du finns där, att du lyssnar och bara är.


Du och jag

Du kom in i mitt liv

med ett riktigt stort kliv.

Du rörde runt i min varda,

men ingen kom till skada.

Jag var lycklig och glad varje morgon, varje dag.

En dag tog allt en vändning och sen, 

fick vi aldrig ses igen.

Allt som fanns kvar var allt jag kände

Men min mina läppar hade svårt att säga något

innan allt hände.

Men nu säger jag ett sista förväl

och hoppas på att i himmelen du är.

Jag hoppas att du lyssnar på hur berättelsen

om en kille och tjej möttes och hur tjejen blev kär

 i någon som var vacker och bra.

Jag hoppas att Du ska förstå att det är du och jag


Till sist


Kärlek gör oss sårbara.

Kärlek gör oss veka.

Kärlek får oss på topp humör

Kärlek får oss att tveka


Kärleken är god

Kärlek är bra

Kärleken behövs

Precis varje dag!


Detta var lite dikter från mig då, för att hylla den här dagen! Nu ska jag fira några speciella för att visa uppskattning.


Ha det//

LexX

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards