LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Lexxx - 20 februari 2012 14:27

Något ting jag tyckte ändrades i mina ögon idag var att jag har fattat tycke för boken Thérèse Raquin. Det är andra gången jag läser den med 1 ungefär 1 månads tid emellan. Jag hade dock inte valt att läsa denna bok en andra gång om det inte vore för denna svenska uppgift... Men tycker man om lite mer detaljerade  böcker är det en bra bok !


Vad ska man skriva om idag? 

Jo jag har ett tips för er som blir uttråkade när ni sitter och läser. Sitt inte rak i ryggen, sitt pösigt , eller kanske nästan ligg på stolen men ryggen mot där man har baken och ha benen som när ni sitter på en stol som vanligt, sedan tar du boken du läser i bägge händerna och håller utsträckt i luften. Om du har svårt att läsa så långt ifrån kanske det är dags att skaffa glasögon (som jag) eller ha boken närmre ögonen. Sitter ni så i 10 minuter kan jag försäkra er om att ni känner något i både armar och ben, om inte så spänner ni er fel fel fel ! Jag vet dock inte om det är någon slags träning eller något, men det är en go "ställning"

Men nu ska jag återgå till böckernas värld, om likviditets planer och sånt istället...


Ha det!!

//LexX

Av Lexxx - 20 februari 2012 00:14

Nu är jag så sjukt FRUSTRERAD!!! Vi har inte Tv 11 på tvn så det sket sig med Big Brother starten. Och tror det eller ej, men jag har icke pengar för att köpa 24/7 ännu så det sket sig när jag skulle köpa det... Men för mig är vecka ett VÄLDIGT viktig!! Aja... What to do?

Självklart sitter en idiot och smsar om hur mycket jag missade... Men det är inte hela världen egentligen, det är ju mest kul att se vad det hittar på i år  .


Natt på er och ha det!


LexX 

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards