LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Lexxx - 23 februari 2012 20:05

Ett snabbinlägg här då!

Jag hittade de avsnitt som sändts av Big Brother och jag är just nu på första avsnittet! nu ska vi kolla på de fleta tills dagens avsnitt!

Ha de

//LexX

Av Lexxx - 23 februari 2012 18:38

Jag kollar nu på BB-s repriser. Första intrycket, jag hejar på Hanna.R och Pettronella. Men hon tjöt människan, Jessica  eller vad nu hon heter, what a F*? Men han Jimmy värkar helt okej. . Kija ser riktigt bra ut , enligt mig då ! 

Husets "uppgradering" är klart godkänt, synd att de förstörde mys hörnan, men vill de att vi ska se på fler vinklar gör det mig inget.

Haha kul det med direktsändningen! Lukta på saker och personer.  


Från det ena till det andra; Varför gör man felet när man vet att det man gör är fel, vet konsekvenserna och vet resultatet men ändå måste göra det för att se om man har rätt?

 Nu ska jag ta igen det jag missat! Blir kanske ett senare inlägg. 

Ha det!

//LexX

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards