LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Lexxx - 22 juli 2012 23:28

Jag har upptäckt att vissa behov man har inte går att ”släcka även om man får de man behöver som mest… Som ex. Behovet av en söt sak. Hur mycket man ibland försöker hålla sig undan de så sitter man ibland i slutet med den där extra chokladen… Vekt? Nej det tycker jag inte, men när man väl fått den, då vill man ha mer och mer… och lite till. Det finns andra behov jag menar med, men det kan vi ta… En annan gång (vilket brukar innebära, aldrig ;)


Men nu ,kära vänner, tar jag en semester, och om jag inte hittar en bra dator så vet ni varför jag inte har uppdaterat!

Jag drar mig till Norge i morgon för att bo med min mamma i en vecka och vi får väl se vad som händer där =D. Hoppas ni får ett fantastiskt väder och att ni får bada mycket :D!

Det var allt för nu

//LexX

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards