LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Lexxx - 3 april 2012 23:15

Alla är vackra på ett eller ett annat sätt. Ut sidan är det man dömer och vi alla har nog dömt minst en person på grund av dennes utseende. De flesta jag hör om dagarna säger att de inte dömer någon, men man är inte mer än mänsklig om man gör det.


Jag gillar det vissa säger ; "Utsidan ger insidan en chans". Men alla kan inte se ut som kändisar heller för att få bli sedda eller hörda! Och självfallet vet vi att kändisar kan se ut som bacon när de inte klär upp sig, men de vill nog också kunna vara "vanliga". Vi kan ofta klaga på hur en kändis har klätt sig "fult" för en dag men vi själva kan vara "slö klädda" flera dagar. 


Kom jag av ämnet igen?  Det är som vanligt!


Kakan jag skulle ha gjort blev mer som en godis.... Frågan är om man kan skära i denna kaka eller ens bita i den.... Ja vi får väl se vad resultatet blir  


Det var allt för nu, ha det !


//LexX 

Av Lexxx - 3 april 2012 19:29

Detta får bli ett snbbinlägg på grund av att jag ska tillägna min tid för bakning i någon timme. Önska mig lycka till   !

//LexX 

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards