LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Lexxx - 5 december 2013 09:30

Stressig . Det vill jag säga att vill jag påstå att världen är . Mina månar är oftast de samma , jag börjar inte för ens vid halv elva men är i stan vid 9 för mina bussar slutar gå vid 8 på morgonen . Därför hamnar jag alltid på en bänk mitt på centralen . Vanligtvis är det ganska öde, men idag var det överdrivet mycket folk . Stressade och upprymda människor med stora resväskor och hög fart . Vart ska alla stressade människor ? Semester kanske ? De lär vara behövligt efter höstens ångest .

En man hade så bråttom att han glömde att se sig för och sprang rätt in i mig bak ifrån . Jag är ganska liten och har ur usel balans , så både jag och mobilen flög i backen! Som den gentleman han var sprang han tillbaka och fråga hur det gick och hjälpte mig upp . Jag , som den trötta morgon människan jag är , tackade och sa att han kunde springa vidare .

Är det all jul och nyår planering som får oss att tappa lugnet eller är vi alla lika stressade ? Och hur finner vi vårat lugn om omgivningen är mer stressad ?

Nej , nu ska det bli kaffe ! Det är min avslappning på morgonen . Stressa nu inte ihjäl er där ute !

//lexxx

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards