LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Lexxx - 2 december 2013 09:51

Helgen som varit fick mig att verkligen inse att saker som stand-up är riktigt roliga och uppskattade efter en lång fredag med jobb och hantering av praktikanter.

AC gav mig som födelsedags present biljetter till Magnus och soran - en skam. Jag har alltid varit ett stort fan till soran och i fredags levererade han lika bra som vanligt , om inte bättre ! En perfekt present och riktigt uppskattad .

Min tanke för hans julklapp är att köpa en klocka . När han var här i min typ hemstad var vi och fönstershoppade och han hittade en riktigt snygg klocka . För några veckor sen hittade jag den på rea , eller om det var en liknande. Dock har han inte så bra inkomst och kan inte köpa några julklappar överhuvudtaget.

Bara för att man inte får kan man väl ändå ge , eller ? Jag älskar att ge julklappar och den här är lite dyrare . Men han älskade verkligen den klockan och jag är riktigt kär i honom , ingen utnyttjande här inte . Eller ?

Jag kan oftast gå igång och skälla på min vänner om att det ska vara jämt när killarna eller tjejerna köper en present för kanske 50kr och de kanske över 500 kr . Men är jag bättre nu ? Dock är det här för omtankens skull och det är det som räknas för mig !

Det var allt för nu , ha det gott och ta hand om varandra !
//lexxx

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards