LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 16 november 2013

Av Lexxx - 16 november 2013 00:27

Hel alla nattugglor! Jag hoppas ni är uppe för en bättre anledning än min! Ni som är Grey 's anatomy fans, räcker upp en hand! Då vet ni vart jag har suttit en stund. Dock har jag inte med mig någon in på toa Men det är väl för att jag är 30 mil hemifrån...

"Zzzz " är det enda jag hör nu när jag har satt mig i rummet. Han sover och jag är kvar i mina tankar om vart vi står...

Det var så att hans syster ställde en lite pervers fråga och jag skoja om svaret som om jag hade gjort det och det fick han att fundera och få magknip av. Jag vill inte att någon blir skadad för att jag drar dåliga skämt. Dock vill han inte säga vad han tänker och jag klarar inte av att inte veta vart vi står. Han sa trots allt att han inte kunde se mig på det sättet och då börjar jag undra på Vilket...

Jag vill bara härifrån just nu. Det var hans födelsedag och jag sabba den..! Jag får väl fixa det imorgon, om han ens låter mig röra vid honom...

Dock hoppas jag att ni där ute har det bättre och att ni dricker med förstånd om ni håller på med det! Skåla för mig och ha en bra natt!! / lexx

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards