LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Lexxx - 3 oktober 2012 22:58

Har du haft tvivel eller funderingar eller undrat varför en människa väljer att vara med just dig? Varför de människorna som just du tycker är så fantastiska och underbara är med just dig. Eller kanske du tänker motsatsen, varför är jag med de här människorna?


Jag undrar det ofta, varför väljer de att vara med mig. De flesta jag är med väljer jag att vara med för att de får fram det bästa med mig, vad det nu är. De får mig att skratta och jag kan vara mig själv när jag är med dem. Med få tal kan jag visa mig sårbar, och för mig är det viktigt att kunna ha någon man kan visa att man är sårbar till. Även om det inte är min starka sida. Andra kanske jag inte alltid väljer att vara med, de har bara funnits i mitt liv från ingenstans och det har utvecklat till vänskap, vilket jag tycker är vackert på något sätt. Men blir inte ofta valda i andra hand, då när "den bättre" inte finns tillgänglig? 


Dock tänker jag inte frågan om varför jag väljer att vara med dem jag är med. Det är bara en ren självklarhet. Men det är får som jag faktiskt låter komma nära in på mitt liv. Jag, som många andra kanske, gillar att visa sig öppen, men jag visar inte allt. Så varför väljer vi att vara med dem vi är med, varför väljer de att vara med oss? Och väljer vi egentligen alltid, eller blir det ofta så att vi gör vissa val utan att faktisk tänka?


Det var allt för nu :) ha det

//LexX

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards