LexxX - Lev nu, ifrågasätt sen

Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Till er som saknat min optimistiska pessimism , jag är tillbaka från något jag kallar skriv svacka.

Av Lexxx - 21 maj 2012 22:21

Jag har kommit in i en tid där tid verkligen är guld värt. Det är nämligen 10 dagar kvar till studenten och jag känner pressen! Jag kan inte klaga på att ta den men tiden efter känns lite nerv sprakande! Varje fråga någon vuxen ställer mig är om jag vet vad jag ska göra under och efter sommaren. Mina svar är alltid det samma. "Jag lever just nu och vill inte planer något jag inte kan fullfölja om jag inte vet att det verkligen är vad jag vill". Sanningen är oftast att jag är livrädd för framtiden. Det är så illa att jag inte ens kan planera en helg framåt för då får jag panik. Men det är nog rätt vanligt. Det är liksom bara att ta tag i sakerna och göra det. Men för att hålla mig till ämnet så kanske jag ska arbeta på ett dagis i min kommun. Det är inte hundra än, men det är liksom en början och jag tvivlar starkt på att jag är kvar där för alltid, jag vill nog satsa på något mer som jag vekligen gillar, ex teater. Men det är en tuff bransch och nästan mer en dröm. Men man säger att drömmar är till för att göra sina egna mål... Eller det kanske bara jag som säger så  .


Nu ska jag faktiskt planer lite mer för helgen för då reser jag till min ... specielle  . Ja, lite övning är det att planera en helg innan studenten, men det är han värd!


Nu ska jag försöka vara så aktiv med mitt skrivande som möjligt för jag njuter verkligen av att skriva och hoppas att det är någon mer som har lika kul. Men ni får ha  det så länge !


//LexX 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lexxx - 30 september 2014 23:22

Hej till på dig som läser denna blogg! Nu är jag tillbaka men byter blogg p.g.a mycket ny miljö och vill helt enkelt byta allt jag haft och se nya möjligheter! Ni finner mig nu på www.nattstad.se/Lexxx Tack för att ni följt mig!! Med vanliga Häls...

Av Lexxx - 27 april 2014 20:12

"Definiera ordet otrogen" Ja, vi alla ser nog den punkten på olika sätt. Det har jag säkert sagt tidigare, men jag tror inte på otrohet och när det har begåtts att man kan gå vidare i ett förhållande. Sen är ju frågan på vilken "grad" man är otrogen ...

Av Lexxx - 26 april 2014 14:18

Jag vet att jag kommer och går. Jag vet att jag är mer iväg än här och nu och jag ber som vanligt om ursäkt för det.   Mitt liv har tagit en vändning, till hösten ska jag förhoppningsvis flyttar jag från landet till lite en lite större stad d...

Av Lexxx - 5 december 2013 09:30

Stressig . Det vill jag säga att vill jag påstå att världen är . Mina månar är oftast de samma , jag börjar inte för ens vid halv elva men är i stan vid 9 för mina bussar slutar gå vid 8 på morgonen . Därför hamnar jag alltid på en bänk mitt på centr...

Av Lexxx - 4 december 2013 09:06

Kan man någonsin kalla sig rik om man jämför med alla politiker och människor med alla dessa höga inkomster ? Den högsta summan pengar jag har haft på mitt konto har varit runt 20.000, men vad är det jämför med millioner ? Personligen är jag in...

Presentation

LexX här då! Hoppas inläggen är något att ha,skriver lite anonymt men det är inte för att jag inte vill att någon ska veta ve jag är, det gör bara mystiken roligare, ha det bra!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kategorier

Översättning

Bloggar jag själv följer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards